Bine ai venit!! De când te aștept ..!!

joi, 21 iunie 2012

O persoană diferită este mult mai fericită



Fug undeva departe , alaturi de gandul meu ranit de cruda realitate. Sufletul imi este tot mai obosit si speranta imi bate , din nou, la usa inimii. Poate ar fi mai bine sa ii deschid, caci cine stie daca o voi mai intalni. Imi ofera mii si mii de motive pentru a crede in visele mele. Imi vine greu sa trec prin viata cu indiferenta, asa ca ma deghizez . Costumul imi este mult prea strans, dar asta nu ma impiedica sa imi duc planul pana la capat. Nu fac fata, nu pot. Ma simt bine in pielea mea. De ce sa fiu ca toti ceilalti ? Asta este, sunt diferit si sunt mandru. Poate gresesc sau poate nu. Realizez ca imi pasa de cei din jurul meu. Ca ori de cate ori supar , imi pare rau. Nu rad de defectele nimanui pentru ca si eu am ,iar asta este dovada ca suntem fiinte umane.  Stiu sa fac diferenta dintre bine si rau. Sunt alaturi de oricine are nevoie si nu astept nimic inapoi. Incerc sa ma indepartez de persoanele care nu imi inspira incredere. Nu stiu box si nici nu am muschii unui culturist , dar am una dintre cele mai importante puteri din lume, puterea cuvantului. Dau curs instinctelor si nu las pe nimeni sa ma schimbe pentru nimic. As putea scrie romane despre mine, dar ma limitez la atat pentru ca sunt de acord cu ideea : cu cat este mai misteriosa , o persoana, este mai interesanta si te face sa vrei sa o descoperi.

Tu trebuie sa fii unic. Sa nu lasi pe nimeni sa decida in locul tau. Nu-ti pierde increderea in tine. Aminteste-ti de fiecare data cand ti-e greu, ca trebuie sa lupti ca sa treci peste orice. Dandu-te batut , nu faci decat sa devii din ce in ce mai slab si asta nu te va ajuta. Incearca sa nu tii cont de ce spun altii , cand ai de luat o decizie sau cand trebuie sa iti alegi partenerul de viata. Bucura-te de toate lucrurile si fii fericit atat cat mai poti, caci timpul nu asteapta pe nimeni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu