Bine ai venit!! De când te aștept ..!!

sâmbătă, 18 mai 2013

Dragostea adevărată



Din cauza repetatelor dezamăgiri, oamenii, obişnuiesc să susţină ideea că dragostea adevarată nu există . Ei  pretind că dacă nu s-au „întâlnit” cu ea, nimeni nu a facut-o.  Chiar există, într-o mică măsură, ce-i drept, dar există .

Ştii senzaţia aia când ai fluturi în stomac ? O ştii ? Normal. Ştii atunci când adormi în minte cu o persoană şi ai plăcuta surpriză de dimineaţă, să o găseşti tot acolo ? Mai ţii minte cum e să tresari din cauza unui simplu mesaj, pe care l-ai așteptat, probabil, o zi întreagă ? Cunoşti acea senzaţie de plăcere, venită în urma unor mici îmbrățișări ? Ai avut vreodată parte de un sărut, din care să tragi tot felul de conluzii, fără să fi rostit vreun cuvânt ? Asta cred eu că este o mică parte dintr-o dragoste adevarată.


Dacă ar fi să contabilizezi de ficare dată când i-ai dat cuiva ceea ce ţi-ai dorit tu sa ţi se ofere , care ar fi bilanţul ? Eu sunt de părere că acea dragoste nu apare peste tot , unde este asteptată, deoarece mulţi nu luptă pentru asta, nu pun foarte mult accent pe anumite criterii, care ar trebui să formeze baza unei relaţii. Vedem cum apar zeci de certuri din nimic, cum ne legăm de chestiile neînsemnate.. De ce? 

Eu cred sau mai bine zis , ştiu sigur, că iubirea nu este o joacă, ea nu poate fi programată, apare la momentul potrivit şi nu trebuie distribuită oricui. Dacă vrei să  fie bine, tot ce trebuie să faci este să fii sincer.. Sinceritatea este cea mai uşoară cale pentru a ajunge la inima cuiva.

Încă un motiv,  pentru care nu rezistă prea mult o relaţie, este acela că oamenii se bazează foarte mult pe aspect. Frumuseţea fizica este trecătoare, pe când frumuseţea interioară este veşnică. Degeaba eşti tu, să zic , cel mai frumos din lume...dacă nu ai puţină sensibilitate, trăieşti în zadar.


Cu mâna pe inimă spun că, de multe ori am trăit o dragoste adevărată şi tot de atâtea ori mi-am luat la revedere de la ea , dar sper ca într-o zi să o revăd şi să îi spun cât de mult i-am dus lipsa. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu