Bine ai venit!! De când te aștept ..!!

miercuri, 22 octombrie 2014

Oamenii

Inspir cu putere, un aer curat de toamnă rece, agitându-mi cilii monotoni. Constat zilnic ca sunt sub așteptările mele, dar mai aștept, nu mă grăbesc. Mi s-a spus că trebuie să fii ironic, dar dacă nu ești și cu tine, chiar nu are rost să o faci.

Văd tot mai des cum au ajuns majoritatea oamenilor să diminueze ușor, importanța vorbelor. Cuvintele "te iubesc", nu mai sunt rezultatul unor trăiri și sentimente, în ziua de azi au alte scopuri. Unii le folosesc pentru a ajunge să sufle în pânzele albe ale unor bărci naive.. alții pentru a se minți singuri, ca trăiesc mai bine, când de fapt nu dețin cheia cufărului. În alte circumstanțe sunt folosite pentru a arăta recunoștința după o favoare sau un serviciu. "Mulțumesc", a devenit un cuvânt pe cale de dispariție, vânat tot mai des de braconierii patriei. Politețea se stinge încet, încet, iar eu privesc neputincios înarmat cu speranță. "Speranța, moare ultima", așa este, dar moare și ea.

Privesc în jurul meu și văd doar tristețe, pentru că mulți renunță la vise încă din tinerețe, de ce oare spunem toți ca avem probleme ? Ne facem rău singuri, fără să lăsăm semne.
De ce suntem triști oameni buni ? Că trăim, că putem umbla pe picioarele noastre ? Nici nu aveți idee cat de mult doresc cei care au nevoie de ajutor sa mearga, cei bolnavi, luptă pentru a trăi..nu se gândesc la muschi, la silicoane, la mașini cât mai scumpe, case cât mai mari sau fel si fel de extravaganțe. Ei învestesc timp în lupta surdă cu boala și realitatea.
Haide să fim recunoscători lui Dumnezeu, că suntem in viață și sa fim fericiți pentru asta !!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu