Bine ai venit!! De când te aștept ..!!

luni, 14 ianuarie 2013

Amintirea , ce dar frumos

Întâmplător , mi-a căzut în mână un album cu fotografii vechi. Le privesc intens şi îmi revin în minte nenumărate amintiri . Cât de frumoase erau acele vremuri, fără griji ,fără probleme , în care nu ştiam decât să ne jucăm.Poate am vrea să retrăim acele clipe, însă nu avem nici dreptul, nici puterea să inversăm cursul timpului. Nu sunt poze cu o claritate ridicată , insă au de partea lor valori sentimentale.  Uneori stai şi te gândeşti, cum un lucru vechi , neclar, îţi poate umple sufletul de bucurie , chiar şi pentru o secundă, dar acea secundă , atât de mică , ţine locul orelor sau poate zilelor mai puţin senine. Împins de curiozitate, dau pagina următoare, iar mintea mea devine un loc de joacă pentru noi amintiri, aduse la viaţă. Simt cum sângele imi goneste prin vene,  ochii privesc umezi şi buzele se înfruntă nebuneşte. Fără să îmi dau seama, am ajuns la ultima fotografie..parcă am trăit o minunată poveste care, acum,  s-a sfârşit inexplicabil de repede. Rămân cu un gust amar, tânjind după acele clipe în care nu am facut nimic altceva, decât să imi las imaginaţia liberă.Brusc, mă linistesc . Îmi dau seama că mă pot întoarce in acea lume ori de câte ori deschid acest album .

Şi tu poţi trăi astfel de momente, fără prea mare efort, doar fă-o şi vei vedea rezultatul !   


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu